Saturday, 1 June 2013

pengalaman kerja di klinik swasta

Assalamualaikum
sempena cuti nie. khidmat aku diperlukan oleh bos bapak aku yang juga merupakan seorang doktor. khidmat ape? khidmat masyarakat? mungkin jugak kot. muahhaha. aku rasa aku cam jadi nurse sementara lak kat klinik tu. muahaha. tapi kadang2 aku rasa cam cleaner jugak. hehe. sebab bos bapak aku banyak tolong hidup kami sekeluarga. so aku pun tolong bekerja dengan dia dalam masa 4 hari sebab pekerja dia yang lain pergi bercuti. :D

antara tugas aku kat klinik tu ialah:
panggil nama pesakit
tolong bukak n tutup pintu untuk pesakit
tolong pegang pesakit yang nak kena suntik
tolong simpan ubat
menyapu n mengelap
tolong tulis2 apa yang patut

memula rasa susah. nak angkat talipon kat situ pun aku teragak agak. cina kot. tak hairan la kalau kena marah sikit kot. muahaha. biasa la. aku nie kepala batu. marah berkali kali pun tak pa. tak masuk dalam hati pun. aku pun tahan maki. wakakak. manusia dahsyat aku nie. :D

sekarang aku tengah nak habiskan novel sebenarnya saya isteri dia. aku pinjam dari sepupu. sweet gila novel tu. lebih best dari drama kot. muahaha. :D nak berdarah hidung aku baca *geram sangat* hehehe. bila baca novel nie sempat pulak aku berangan. angan2 takkan terpisah dari BudakVanilla. hehehe~

peewwiitt. sweetest novel ever :)

ilal liqa'

4 comments:

  1. SERONOK KEJA KAT KLINK NI..SAYA LEPAS BELAJAR TRUS KJE BAHAGIAN KLINK2 NI..SMPAILA DKTOR YG SAYA KJE TU DAH TAK DA..SBB KENSER..TPI SRONOK SGT2 KJE DGN DIA..=)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum awak. waahhh sy pun ada pengalaman kerja klinik. setahun lebih rasanya.. antara kerja paling best pernah saya buat. hehehe salam perkenalan awak :)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!