pray for PEACE

Tuesday 15 July 2014

Assalamualaikum
PRAYFORGAZA PRAYFORPALESTINA. negara yangg tengah perang sekarang. moga ALLAH bagi kemenangan pada ISLAM. hapuskan rejim zionis laknatullah.

dan bagi,
sesiapa yang share berita entah sahih ke tidookkk, dan tak google sebelum tekan butang share. harap sedar eaa. jangan la share benda yang belum sahih lagi yang korang taktau hujung ke pangkal. haisshhh. nanti jadi fitnah weiii. tak perlu kot aku nak sebut pasai apa. korang semua dah besar dan tahu pikiaq sendiri nooooo.

dan lagi,
aku sekarang tengah berusaha nak boikot produk2 yang bekerjasama dengan israel. antaranya mekdi. percaya atau tidak dalam beberapa tahun nie, baru tahun nie aku jamah mekdi. dan aku rasa tak puas hati  dan aku takkan jamah mekdi lagi. paling sedih, antara minuman faveret gua. aek koka kola. aku memang selalu gila minum koka kola. tapi kali nie aku nak boikot koka kola. cukup la minum kola buatan tempatan cap angsa walaupun rasa kureng. banyak lagi benda aku nak boikot. cian kot sedara seislam kita. apatah lagi bila gambar budak2 yang cedera parah dan ada yang sampai meninggal dunia.

INSHAALLAH ISLAM AKAN MENANG SUATU HARI NANTI. ALLAHUAKHBAR.

gambar dari insta aku. ok. 

ilal liqa'


3 comments

  1. Sama2 kita doakan kesejahteraan mereka :)

    ReplyDelete
  2. Moga Allah rahmati mereka.

    ReplyDelete
  3. israel tahu diorang akan kalah one day, sebab tu diorang serang dulu.

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!