SHOPPING | Barangan dari JD dan Mogujie kini di Ezbuy

Saturday 17 March 2018

Aku suka online shopping. Hampir semua benda aku nak beli online. Zaman sekarang mudah sangat, beli barang online, klik2 apa yang patut dan tunggu je sampai rumah.

Ezbuy?
Ezbuy adalah laman web shopping yang menjual pelbagai jenis barangan secara online, barang2 di Ezbuy banyak dari luar negara macam china, Taiwan dan sebagainya, sebab tu banyak harga berpatutan dan berkualiti.

Assalamualaikum dan salam sejahtera~


Berita baik untuk yang suka shopping online, barangan dan produk dari JD.com dan Mogujie kini boleh didapati di Ezbuy. Mudah nak membeli barang2 lepas nie kan, makin banyak produk dan barangan yang menarik boleh didapati di Ezbuy. Sebenarnya website JD dan Mogujie tu dalam bahasa cina, dengan adanya Ezbuy yang boleh didapati dalam bahasa English dan Malaysia, so senang korang nak beli barangan dan produk dari JD dan Mogujie di website Ezbuy. Mudah kan!


🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

JD.com (jindong)


Produk2 dan barangan dari JD.com yang berkualiti dan dari jenama yang top kini boleh dibeli di Ezbuy. Makin banyak pilihan menarik di Ezbuy.



Antara jenis2 barangan dari JD.com yang kini boleh didapati di Ezbuy. Barangan dapur, mobile accessories dan untuk haiwan peliharaan pun ada. Banyak la, klik sini kalau nak tengok senarai barang yang ada. 



Tertarik dengan kasut2 dari JD.com yang kini boleh dibeli di Ezbuy. Harga pun murah2. Cantik2 dan menarik pulak tu. Rugi kalau tak beli nie.  Kalau korang perasan, kat setiap produk dari JD.com ada bertanda “JD”



Ada jugak jual perabot yang cantik2. Macam katil, rak, kerusi, almari dan sebagainya. Harga pun berpatutan. Cantik gila meja untuk laptop/pc macam gambar kat atas nie. Rasa nak beli satu je.


🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄

Mogujie.com (Mushroom Street)


Jom shopping barangan Mogujie di ezbuy!



Antara barangan dari Mogujie.com yang boleh dibeli di Ezbuy. Sebenarnya banyak lagi yang takda dalam gambar macam barangan fesyen lelaki, untuk orang yang berseni dan banyak lagi. klik sini.



Barangan makeup, skincare dan brushes, sponge pun ada. Semua boleh dibeli melalui Ezbuy. Comel sangat makeup brush Hello Kitty tu! Tengok harga memang murah sangat. Boleh la beli untuk dijadikan hadiah untuk yang tersayang atau diri sendiri.  Memang banyak barangan makeup dan skincare yang menarik dan perpatutan. Oh ya, setiap produk dari Mogujie ada tanda ‘cendawan pink’ macam dalam gambar tu.



Aku boleh dikatakan peminat hoodies la. Sebab comfy dan mudah pakai, simple plus fashionable. Bila tengok senarai hoodies kat Ezbuy nie rasa nak ‘add to cart’ semua. Dah lah comel2, harga pun murah. Bukan hoodies comel2 je ada, banyak lagi baju2, seluar dan pelbagai pakaian yang fashionable Mogujie yang boleh dibeli di Ezbuy.


👛👛👛👛👛👛👛👛👛👛👛👛👛👛👛👛


Kesimpulannya, barangan di Ezbuy makin banyak pilihan dan makin menarik. Rugi kalau suka shopping barang secara online tapi tak pernah beli kat Ezbuy nie. Hahahhahaha. Aku pun pernah beli barang di Ezbuy.
Apa lagi, online shoppers? Serbu Ezbuy jom!

Korang pernah tak shopping kat Ezbuy?

sekian, ilal liqa'
see ya when i see ya

5 comments

  1. murah2 nya harga! banyak yg lawa2 lak tu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann, memang murah2 dan banyak yg berkualiti :D
      BV dah pernah shopping :)

      Delete
  2. ezbuy best sebab banyak variety tapi certain items postage mahal T^T (tak faham sangat sistem prime tu). I prefer shopee kot lately nih, sebab selalu free postage & diskaun banyak XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn, kena pandai pilih postage yg murah. hahahahha. barangan PRIME tu, postagenya cuma RM8.80 kalau tak silap. BV belum pernah lagi shopping kat shopee :D

      Delete
  3. brg dri ezbuy smua best2. bnyk sngt pilihan.. tambah2 ada pilihan bru ni. lg best usha2 websitenya.

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!