first week of 2016

Saturday 9 January 2016

Assalamualaikum
how your first week of new year 2016? nothing unusual happen to me. im still the lame me and still the same me. cuma bila teringat dah 2016, okay tiba masa aku untuk move on dan jangan mengeluh dengan perkara2 aneh dan menyakitkan yang terjadi pada tahun 2015. aku nie paling susah nak ingat tarikh2 bermakna apa semua. kekadang sampai birthday adik2 aku pun aku lupa. HAHAHA. seriously, benda yang melibatkan nombor memang aku senang lupa dan susah untuk ingat. 


macam lama je aku tak blogwalking, tahun baru pun sibuk. bukan sibuk pasal assignments ke project, tapi sibuk dengan movie. part nie memang aku tak boleh move on. mesti kena penampar baru sedar agaknya. pastu line internet takdak. pastu sanggup lak pergi beli kupon danawifi supaya dapat online dalam bilik. dapat online tercongak jugak depan laptop sambil bukak blog, taktau pulak nak buat apa. HAHAHHAHAA. blogwalking pun sikit2 je T^T

dan untuk kemajuan blog. cehhhhh cehhhh. hehhee. aku still tangguhkan dulu nak beli domain since blog aku ada problem. problem yang aku sendiri taktau macam mana nak selesaikan.

dan untuk wishlist aku untuk 2015 cuma sebahagian je yang tercapai. HAHAHA.

yang kuning untuk yang tercapai. yang hijau untuk macam impossible je. dan yang kelabu aku bingung. hahahaha. dan yang takdak apa2 tu belum tercapai la maknanya. wishlist nie aku buat awal tahun lepas dah. alhamdulillah untuk perkara2 yang dah tercapai.

still nak buat wishlist untuk tahun 2016 pulak.
akan menyusul kemudian hari. korang dah buat wishlist belum? hehehhee

sekian,
ilal liqa'




8 comments

  1. my first week? sibuk ngan finals hehe sedihnya hidup *cries*

    ReplyDelete
  2. hehehe qila pun tangguh nk beli domain hikhik.

    ReplyDelete
  3. tahniah utk wishlist 2015 yg tercapai XD

    ReplyDelete
  4. masih fikir lagi pasal wishlist...

    ReplyDelete
  5. dah ke-week yang keberapa.. wishlist 2016 Lissa masih belum wujud.. hahahaha T_T

    ReplyDelete
  6. Tak pernah pk nak ada domain lagi. Huhu. Wishlist ada. Tapi umum jerk kahkah

    ReplyDelete
  7. 1st week 2016 hurmm agak bizi jugak sbb masih bekerja sorang diri (partner baru blm masuk lapor diri lagi hukhukhuk). wahhhh byk gak la yg dah tercapai wishlist 2015 tu. Cayalah BV ! all d best utk 2016 pulak hehe

    ReplyDelete
  8. Akak punya first week hari tu busy gila-gila! Sekarang ni pun busy gila-gila

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!