Langit

. Monday, 11 February 2013 .
Assalamualaikum. .
woii. buat ape tu? nengok skrin laptop ke? lamanya tak update entry. takdak masa la katakan. hehehe. :D nak update saja je nak bagi gambar cekodok pisang bagi korang tengok. ini semua poyo. cewaaaaahhh. hahahah. please enjoy the view. chewah. gambar nie tak diedit langsung. saya guna kamera yang tak berkualiti tidak diketahui berapa megapixel nya. rasanya mungkin xsampai 1.5 megapixel. macam mental je bila taktau menatang ape tuh. kihkih. jangan hairan la semua gambar tu langit dan awan biru je sebab saya suka la kan. langit ciptaan ALLAH cantik je. subhanallah. :)










ikhlas selamanya,
BudakVanilla ♥
ilal liqa!
syukran jazilan. . :)
Assalamualaikum. .
woii. buat ape tu? nengok skrin laptop ke? lamanya tak update entry. takdak masa la katakan. hehehe. :D nak update saja je nak bagi gambar cekodok pisang bagi korang tengok. ini semua poyo. cewaaaaahhh. hahahah. please enjoy the view. chewah. gambar nie tak diedit langsung. saya guna kamera yang tak berkualiti tidak diketahui berapa megapixel nya. rasanya mungkin xsampai 1.5 megapixel. macam mental je bila taktau menatang ape tuh. kihkih. jangan hairan la semua gambar tu langit dan awan biru je sebab saya suka la kan. langit ciptaan ALLAH cantik je. subhanallah. :)










ikhlas selamanya,
BudakVanilla ♥
ilal liqa!
syukran jazilan. . :)

8 comments

drop a comment~
arigatouuu!

newer older Home