REVIEW | Safi Shayla Pek Fleksi

Thursday 29 September 2016

Assalamualaikum
kali nie nak review pek fleksi safi shayla. siapa tak kenal syampu safi shayla memang rugi. safi shayla nie memang sesuai untuk wanita yang bertudung. bila bertudung, sangatlah penting bagi kaum wanita mementingkan kebersihan dan kesihatan rambut di kepala memasing ye. ingat senang ke jaga rambut dalam tudung? hahahahha. sebenarnya senang je kalau bijak memilih produk yang sesuai untuk kesihatan rambut, contohnya macam produk syampu Safi Shayla yang dah memang khas dicipta untuk wanita bertudung. happy la wanita bertudung sekarang, dah ada syampu yang khas untuk kekita nie. 

review pek fleksi safi shayla
rambut didalam tudung tu sangatlah penting untuk dijaga ya kaum gegadis. takkan nak biar rambut dikepam tak terjaga ye. dah lah pakai tudung. malu la kalau rambut berbau dan rosak. biarpun orang taknampak sebab rambut tu aurat, tapi kesihatan dan kebersihan rambut kena jaga untuk keyakinan diri sendiri. kita sedar rambut kita macam mana, kena lah pandai jaga sendiri. takkan nak biar orang lain jaga. eh macam mana tu. hahahhahaa

aku dapat yang pek fleksi merah Safi Shayla menyala. khas untuk kawalan rambut rosak. sesuai sangatlah dengan aku. paling best, dalam bahan dia disertakan dengan Habbatus Sauda. ramai dah tau khasiat habbatus sauda nie kan. so memang ada point untuk jadi produk kegemaran. siap ada cop halal lagi.

review pek fleksi safi shayla
"SAFI Shayla sebagai teman terbaik mahkota wanita bertudung berbangga untuk melancarkan satu lagi bentuk terbaru mudah guna buat semua wanita. Dengan SAFI Shayla Pek Fleksi, pengguna boleh mengguna terus, atau digunakan sebagai pek isian semula, atau sebagai pek kembara. Kami mengekalkan kualiti syampu agar keberkesanannya boleh dinikmati pada harga lebih jimat." - Puan Mahsuri Sulaiman, Pengurus Pemasaran SAFI

inovasi pek fleksi merupakan inovasi pertama dalam industri syampu. satu syampu pada satu harga, boleh guna dalam 3 keadaan yang berbeza. 1. terus guna, 2. sebagai pek travel, 3. isi semula. canggih tu kan. dah banyak ciri2 yang memudahkan dan menarik untuk buat korang jatuh cinta. memang rugi kalau tak mencuba. aku dah. korang bila lagi? hahahahhaa *ayat promo takboleh blah*



kemudian diselitkan gambar aku. hahahhahahahhahahahha. aku kurang confident nak pakai apa2 tudung warna cerah2 macam nie. warna kuning cair. tapi sebab dah mencuba Pek Fleksi SAFI Shayla terus rasa confident siap berbibir merah lagi. wahhh magik sangat kan. HAHAHAHA. ok. 

cara guna | macam syampu la. basahkan rambut. letak syampu SAFI Shayla secukup rasa. urut kepala ikut suka dan kemudia bilas sampai bersih. yeah happy. 
harga | RM14.65 (480g)
lokasi | boleh didapati dengan mudah diseluruh malaysia terutama di pasararaya berdekatan anda

more info do visit
Insta | SAFI@safmalaysia

sekian, 
ilal liqa'



10 comments

  1. suka kaler hijau . berangin je msa syampu .

    ReplyDelete
  2. akak pon dpt tudung kaler cenggini...hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama ke? hheheheh lama dah takpakai warna macam nie :)

      Delete
  3. Replies
    1. berseri sangat :D
      banyak edit je sebenarnya :)

      Delete
  4. Macam best je shampoo ni. Nk beli la 🤔

    ReplyDelete
  5. Akak pernah pakai yang untuk kawalan kelemumur tu tapi kepala tak sesuai.. So stop pakai.. tapi bau dia memang harum untuk rambut yang bertudung..

    ReplyDelete

drop a comment~
arigatouuu!